mommylife

Drugi početak

Svoj prvi (povratnički) blog sam nazvala -drugi početak- jer sam se nakon duže stanke vratila pisanju blogova, a drugi razlog ćete ubrzo shvatiti nakon što pročitate ovaj tekst. Ostavila sam nekoliko prijašnjih blogova, od prije par godina da imate zanimaciju uz kavu.

Jeste li se ikad zapitali koliko uopće poznate osobe koje pratite na društvenim mrežama?
Danas neću pisati o društvenim mrežama, nego ću se ukratko predstaviti, za sve sadašnje i buduće čitatelje i nove/sadašnje pratitelje.

Zovem se Dora, imam 25 godina ( uskoro 26 ), mama sam jedanaestomjesečne djevojčice Marle. Sretno udana, iz rodnog Zagreba u vjetroviti Senj. Sudbina i želja su nas prije skoro 3 godine odvele u suprugov rodni grad – Senj. To je za mene bio drugi početak, a za njega vraćanje na svoje. Mali, morski gradić svakako ima svoje čari, od sakrivenih uvala do prekrasnih plaža i šetnice duž grada. Poznat je i po povijesnoj kuli Nehaj, senjskim Uskocima, ali i po buri. Ako ste u prilici posjetiti ga, svakako to učinite, nećete požaliti.

S početka je bilo sve samo ne jednostavno; druga okolina, drukčiji način života, novi ljudi… Malo, pomalo smjestila sam se kao da sam oduvijek ovdje, jedino što me još uvijek odaje je moj naglasak i moj “kaj”. Naravno, fali meni moj Zagreb i njegova gužva i vreva, fale mnoge druge stvari. Nitko ne kaže da se jednoga dana neću tamo opet vratiti, no ovdje je sada naš dom.

Suprug i ja smo zajedno 4 godine, a prije godinu dana smo okrunili našu ljubav brakom (samo kod matičara). Uskoro planiramo i veliko crkveno vjenčanje, pa će se pronaći i pokoji blog o organizaciji vjenčanja i sličnih briga svih “bride to be”.

Trenutno sam fulltime mommy, no ne i zadugo. Marla uskoro navršava godinu dana, a ja lagano krećem ponovo raditi. Tako da nas uskoro čeka malo teži period – mama se privikava na posao, a Marla na vrtić. Bit će suza. Preživjet ćemo. I naravno pisati o svemu tome, dijeliti svoja iskustva i čitati vaša.

Također, u nadolazećim blogovima planiram podijeliti s vama i svoju priču s poroda, organizaciju Marlinog prvog rođendana, kako do besplatnih testera kozmetike prije nego se odlučite za kupnju, moji naj outfiti za proljeće i sl. Pa, ako su ovo teme koje vas interesiraju zapratite blog kako bi uvijek bili u toku.

Nemam neki specifični hobi po kojem ćete me zapamtiti, ali naše svakodnevne zgode i nezgode možete pratiti i na mome Instagram profilu https://www.instagram.com/mommylaand/. Ukoliko vam je lakše pratiti preko Facebook-a stisnite like na moju stranicu i tamo pratite sve novosti https://www.facebook.com/Mommylaand-106591404273943/.

Ukratko to bi bilo sve. Pišite mi u komentar koje bi teme najrađe voljeli čitati? Kako vam se sviđa drugi početak?

Do čitanja 🙂

Komentiraj